ALTELE

duminică, 29 ianuarie 2012

Geneza. Teoria Creaționistă
                                                                               de Andrei Becheș

Știu cu ce aș putea să încep:
cu evoluția mea...
cu evoluția ta.
Nu mi-e rușine? Ar trebui.
Cum... cum pot să încep cu nebunii?
Am evoluat dintr-un oarecare
animal? La întâmplare?
Nu mi-e rușine? Ar trebui.
Când credința mea îmi spune:
"La-nceput a fost minune."
să vin eu, un simplu darwin
înțelept și plin de mine
și să spun că dintr-un tunet
s-a născut această lume.

Cum aș putea să termin?
Cu un mare adevăr... o afirmație:
Măreața creație nu e o știință;
e o convingere despre o Entitate
și un Suflu-atotputernic
din afara lumii noastre,
care ține-n seamă aștri
și secundele
și anii.

Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu