ALTELE

marți, 20 martie 2012

N-am să uit
                                                                                                            de Raul Popa
Nu voi uita, o Doamne niciodată
Măreața clipă când m-ai cercetat,
Atunci când mi-ai schimbat viața toată
Și mi-ai vorbit atât de minunat.

Deși n-aveam pe nimeni lângă mine
Să pot să-i spun ce bucurie am,
M-ai tras la pieptul Tău cel sfant, Stăpâne
Ca să-Ți spun Ție gândul ce-l aveam.

Atunci am vrut să Te cunosc mai bine
Să știu de ce iubesti viaţa mea
Și am văzut că scrie despre Tine
Că-n Tin sălășluiește dragostea.

Că numai Tu în dragostea Ta mare
L-ai dat pe Fiul Tău ca Jertfă-n dar,
Să poti ca să ne scapi de la pierzare
Și să reverși peste-omenire har.

Dar eu... mi-am zis: ce pot să-Ți dau Isuse?
Căci aur și argint nu-Ţi trebuiesc;
Tu ai în cerul sfânt comori depline
Și totul de la tine eu primesc.

Un lucru pot să-Ți dau: a mea viață
Din tinerețe până la mormânt
Și iau Cuvântul Tău ca o povață
Să mă îndrume spre Locașul Sfânt.

Dar pân-atunci când Te-oi vedea, scump Mire
Venind pe cer, la Tine să mă iei,
Ajută-mă să pot trăi ca Tine
Să te slujesc cu toti copiii Tăi.


Amin.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu