ALTELE

sâmbătă, 10 martie 2012

Păcătos, dar salvat
                                                                                             de Andrei Becheș

Vin din păcat;
mă simt viu, plin de Duh
caci El m-a salvat.

Vin de la moarte,
vin la crucea Ta, să capăt viață
din viața Ta.

Vin din rușine;
mă simt nou, plin de har,
sunt mântuit, știu bine.

Vin Isus cu viața mea la Tine,
Primește-mi viața, ține-o-n mâna Ta;
Știu că esti viu, învie-mă pe mine
Și-n mine ceilalți să vadă slava Ta.

Oricând, oriunde, însă nu oricum
Să Te servesc și să mă-nchin doar Ție,
O sfântă melodie cânt acum
Și-aștept să cânt 'n-a Ta Împărăție.

Sunt păcătos, dar sunt salvat, căci harul
Tu mi l-ai arătat; și-acum Îți scriu poem,
Acum am viața; Tu mi-ai luat amarul,
Simt bucuria grădinii din Eden,

De-acum, fără păcat, căci Tu urăști păcatul
Alerg cu Tine spre marea mântuire
Și-am să alerg (căci Tu îmi îndrepți pasul),
Până la moarte, sau pân' l-a Ta venire.


Amin.

2 comentarii: