ALTELE

duminică, 19 februarie 2012

Hristos a înviat
                                                                                        de Raul Popa

Pentru noi toți e sărbătoare
Ne bucurăm cu-adevărat
Și ne spunem la fiecare
Un cald "Hristos a înviat."

Dar pentru cine oare Domnul
A vrut să moară sus pe cruce?
Nu pentru omenirea care
Păcatul nu și-l putea duce?

El pentru mine, pentru tine
Chiar sus pe cruce a urcat;
Îi mulțumim cum se cuvine?
Îi mulțumim cu-adevărat?

A fost trădat atunci de Iuda
Și-apoi a fost si arestat;
Dar oare prin viața noastră
De câte ori nu l-am trădat?

Batjocorit, scuipat în față
A fost de oamenii cei răi;
Dar oare eu prin a mea viață
Nu L-am scuipat la fel ca ei?

A fost și biciuit El, tare
Părea un om al nimănui;
Dar oare prin a mea purtare
Nu dau c-un bici în carnea Lui?

A fost apoi pus pe o cruce
Prin palma Lui trecut-a cui;
Dar eu când nu-I dau ascultare
Nu bat un cui în palma Lui?

Prin orice faptă sau purtare
Eu Îl lovesc mereu, mereu;
Dar voi primi răsplata care
Mi-a da-o însuși Dumnezeu.

Dar Isus îmi mai dă o șansă
Și spune-așa de minunat:
"Și pentru tine-am murit odată
Și pentru tine-am înviat."

A înviat; dar eu răsplată
Cum I-o pot da eu lui Isus?
Dăruindu-I a mea viață
Ca să mă poată duce sus.

Haidem acuma împreună
Să-I mulțumim cu-adevărat,
Să-I dăruim viața toată
Strigând "Hristos a înviat!"


Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu