ALTELE

duminică, 5 februarie 2012

Ajutor divin
                       
                                                                de Raul Popa

Stau singur si gândesc Isus la Tine
Și-o lacrimă îmi cade pe obraz,
Când mi-amintesc ce ai facut, Stăpâne,
Atunci când mă aflam într-un necaz.

În marea încercare din viață
Stăpâne drag, Tu m-ai luat de mână;
Și-obrazul Tău l-ai pus lâng-a mea față,
Din întuneric ai făcut lumină.

Credeam că m-ai lăsat în voia sorții
Așa-mi șoptea satan: că m-ai uitat;
Mi-a spus că voi fi dat chiar pradă morții,
Dar Tu-mi spuneai că nu-i adevărat.

Că Tu-l iubesti pe cel ce-n încercare
La crucea Ta plângând s-a proșternut,
Chiar dacă încercarea i-a fost mare
Mereu cu mâna-Ți blândă l-ai ținut.

Eu cred că mâna Ta duioasă, bună
Pe mine m-a cuprins ușor, ușor,
Și-aceeași mână va pune o cunună
Atunci când voi ieși învingător.

Eu cred Isus că orice încercare
E-o scurtătură spre eternitate,
Și-mi va aduce o răsplată mare,
Un nume nou în veșnica Cetate.

Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu