ALTELE

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Rugăciune
                                                                               de Andrei Becheș

Să iubesc cum Tu ai iubit oamenii,
Să ascult cum Tu m-ai învățat să o fac,
Să-mi ajut și să-mi prețuiesc semenii,
Pe cei morți să-i aduc la viață, din păcat.

Să fiu o candelă luminoasă în neguri,
Să dau gust bun unei lumi alterate,
Să fiu pregătit în orice ceas pentru ceruri,
Să nu dau curs la ale celui rău șoapte.

Pentru aceasta mă rog și la aceasta mijlocesc,
Cu acest gând sunt de dimineața până seara târziu;
Un ocean de întuneric să îmi dea, eu să nu rătăcesc,
Ci o viață întreagă credincios să Îți fiu.

E rugăciunea mea dintr-o inimă schimbată,
O inimă ce se minunează de lucrarea Ta;
Dar o inimă des mâhnită si disperată,
E inima ce tânjește după Tine, în ființa mea.

Știu că asculți rugăciunea copilului Tău
Și mulțumesc că am parte de această onoare,
Să umblu cu Tine și să trăiesc mereu
În al Tău har sfânt și în a Ta binecuvântare.


Amin.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu